U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. 

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@aotserives.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Hoe retourneer ik een product?

Op deze pagina kan je vinden hoe je een product bij ons kan retourneren en aan wat voor voorwaarde jouw retour moet voldoen.

 

Hoe verpak ik mijn retour?

  • Producten die naar AOT Services worden gestuurd, dienen in goede staat bij AOT Services binnen te komen. Wij stellen de volgende voorwaarden, zodat jouw product op de juiste manier in behandeling kan worden genomen. Voor dat jij jouw product opstuurt dient u eerst een retouraanvraag via de website in te dienen. Wij verwachten dat het verpakkingsmateriaal dat je gebruik kwalitatief gelijk is aan het verpakkingsmateriaal dat wij hebben gebruikt tijdens het versturen van het product.
  • Verpak de reparatie in een stevige (bij voorkeur de originele) doos. Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht, of wanneer je een defect (DOA) of verkeerd product ontvangen hebt, dien je het product inclusief alle accessoires en in de originele doos naar ons op te sturen. Wanneer het product niet in de originele doos terug wordt gestuurd, worden er verpakkingskosten van 10% in rekening gebracht.
  • Zorg ervoor dat de doos voldoende gevuld is met opvulmateriaal, zodat het product niet kan bewegen en de kans op schade door transport minimaal is.
  • Stop nooit meerdere producten bij elkaar in één doos. Dit kan ervoor zorgen dat de producten elkaar gedurende het transport beschadigen.
  • Wanneer je jouw product wenst op te sturen voor reparatie dien je enkel het product op te sturen inclusief alle accessoires.
  • Als verzender bent jij verantwoordelijk voor de staat waarin het product bij AOT Services aankomt. Indien wij het product met schade ontvangen doordat deze niet goed verpakt is, zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht.
  • AOT Services stuurt het product altijd in een verpakking terug die geschikt is voor transport. Indien je het product in een verpakking heeft verzonden, die wij niet geschikt vinden, zal de verpakking worden vernietigd en wordt het product in een correcte verpakking geplaatst.

 

Retourinstructies

In vijf stappen stuur jij jouw product retour naar ons.

Stap 1: Vraag een retourlabel aan via info@aotservices.nl
Stap 2: Verpak het product volgens onze verpakkingsvoorwaarden (punten hierboven)
Stap 3: Voeg de factuur van je aankoop bij het product in de doos
Stap 4: Plak het DHL verzendlabel met het retournummer duidelijk zichtbaar op de buitenkant van de doos

Vervolg retourproces

Bij binnenkomst worden er foto's gemaakt van het product. Indien het product niet correct is binnengekomen, word je binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de staat waarin jouw product is ontvangen. Bij schade vervalt het recht op garantie en worden kosten voor herstel bij jou in rekening gebracht. Wanneer je afziet van een verdere afhandeling en het product terug wenst te ontvangen, wordt er € 39,- bij jou in rekening gebracht. Als het product is opgestuurd voor reparatie, beland deze is het reparatieproces.


Verzendopties

Je kan het pakket gratis versturen via een DHL Service Point. Op de website van DHL kan je een punt bij jou in de buurt vinden. Volg hiervoor de retourinstructies hierboven en in de mail die je hiervoor ontvangt. Je kan het product ook versturen met een eigen gewenste pakketdienst*, de kosten en het risico voor het versturen zijn in dit geval voor jouzelf. Dien voor het retour zenden wel altijd eerst een retouraanvraag in. Schrijf vervolgens het retournummer (SHW.......) op de doos en voeg de factuur toe bij het product in de doos. Het pakket kan vervolgen verstuurd worden naar:

AOT Services
t.a.v. RMA afdeling
Papaverweg 34 - unit B100
1032KJ Amsterdam